Zarządzanie dostawcami w jednym systemie
Monitorowanie zarządzania dostawcami (Vendor Management Follow Up - VMF) z ColliCare:
- Rejestrujesz zamówienie w swoim systemie.
- Rezerwacja przechodzi przez nasz system VMF i jest wysyłana bezpośrednio do systemu Twojego dostawcy.
- Wszelkie zmiany/ruchy w zamówieniu będą automatycznie aktualizowane w Twoim systemie ERP.
- Masz pełną kontrolę nad całym procesem logistycznym.
Gdy Twój ładunek zostanie zeskanowany przy wyjściu z magazynu dostawcy, zobaczysz to w swoim systemie ERP. Dostawa jest już w drodze. Dzięki integracji systemów, otrzymujesz bieżące dane o statusie przesyłki.
Korzyści z monitorowania zarządzania dostawcami (VMF)
- Bieżące informacje i przewidywalność: Zawsze wiesz, co się dzieje z Twoimi przesyłkami.
- Mniej ręcznej i czasochłonnej pracy związanej z zamówieniami i monitorowaniem dostaw.
- Obsługa mapowania i standardów dla EDIElectronic Data Interchange
Elektroniczna wymiana danych między systemami komputerowymi.. - Łatwość przekazywania informacji o rzeczywistym czasie dostawy.
- Możliwość otrzymywania powiadomień e-mail / SMS o lokalizacji przesyłki na każdym etapie podróży – od momentu rezerwacji aż po półki sklepowe.
- Elektroniczne zbieranie danych od dostawców, za pomocą terminali i innych punktów skanowania.
- Możliwość mierzenia czasu dostawy / KPI dla każdego dostawcy i każdej dostawy.
- Raporty dotyczące poszczególnych dostawców.
- Solidna dokumentacja do wykorzystania w celu doskonalenia współpracy z dostawcami.
