Przenosimy nasze usługi cross dockinguCross docking
Cross docking, inaczej interdokowanie polega na dystrybucji towaru wykorzystując różne środki transportu, ale z pominięciem etapu magazynowania.
 i obsługi terminalowej do krajów o silnie rozwiniętym przemyśle produkcyjnym, gdzie koszty produkcji są niższe. Jesteśmy obecni lokalnie w krajach bałtyckich, Europie i Azji i optymalizujemy łańcuchy dostaw z tych kierunków.

Większość dóbr konsumpcyjnych produkuje się obecnie w Azji, a także krajach bałtyckich i niektórych innych krajach Europy. Transport i obsługa ładunków od producenta aż po półki sklepowe to wymagający proces, który stanowi znaczącą część kosztów produktu. W ColliCare, dzięki cross dockingowi, optymalizujemy czas i koszty dostaw na międzynarodowych rynkach.

Inteligentne rozwiązania cross-dockingowe zapewnią Ci:

  • Niższe i zoptymalizowane koszty transportu
  • Większą proekologiczność Twojej firmy
  • Lepszą kontrolę nad przepływem towarów

Cross docking z ColliCare – jak to działa?

collicare_cross_docking_illustration1_v2.png
  • Koncentrujemy usługi terminalowe w Azji, gdzie koszty produkcji są zazwyczaj znacznie niższe niż w Europie.
  • Odbieramy towary od różnych dostawców/producentów do naszych terminali przeładunkowych.
  • Sposób, w jaki pakujemy i przygotowujemy towary do dystrybucji, umożliwia nam wysyłanie ich bezpośrednio do poszczególnych sklepów w Europie.
  • Nad całym procesem czuwają dedykowani pracownicy.
  • Wysyłamy Twoje towary drogą morską do portu położonego jak najbliżej odbiorcy.
  • Ograniczamy liczbę przeładunków.
  • Przeprowadzamy kontrolę jakości, a także umożliwiamy śledzenie całego procesu online.

Cross-Docking w Azji

  • Chiny: Szanghaj, Xiamen, Yantian/Shenzhen i Tianjin/Xingang
  • Indie: New Delhi
  • Agenci w: Pakistanie, Malezji, Tajwanie, Bangladeszu, Kambodży, Indonezji, Singapurze, Tajlandii, Wietnamie, Korei, Filipinach i Sri Lance

Cross-Docking w Europie

  • Lokalizacje w: Norwegii, Szwecji, Danii, Finlandii, Holandii – Rotterdam i Groningen, Krajach Bałtyckich – Wilno i Kowno, Włoszech, Turcji oraz agenci w największych portach Europy.