W ColliCare Logistics wierzymy, że otwartość i uczciwość idą w parze. Dlatego zachęcamy wszystkich — pracowników, partnerów, dostawców, klientów i interesariuszy — do zgłaszania wszelkich sytuacji, które budzą niepokój lub wydają się niewłaściwe.

Dlaczego zgłaszanie nieprawidłowości jest ważne

Zgłaszanie nieprawidłowości pomaga nam utrzymać bezpieczne, sprawiedliwe i odpowiedzialne środowisko pracy. To również istotny element realizacji naszych zobowiązań ESG — poprzez zapewnienie przejrzystości i odpowiedzialności.

Co możesz zgłosić

Możesz zgłosić wszystko, co Twoim zdaniem może być:

  • Nielegalne lub nieetyczne
  • Naruszeniem Kodeksu Etyki ColliCare lub naszych polityk
  • Niebezpieczne dla ludzi lub środowiska
  • Przejawem mobbingu, dyskryminacji lub innych nadużyć w miejscu pracy

Nie jesteś pewien? Zgłoś to — potraktujemy sprawę poważnie.

Kto może zgłaszać

Każdy. Niezależnie od tego, czy jesteś sąsiadem, pracownikiem, klientem, podwykonawcą czy interesariuszem — możesz zgłosić swoje obawy. Masz również możliwość zgłoszenia anonimowego.

Co dzieje się po zgłoszeniu

  • Twoje zgłoszenie zostanie potraktowane z najwyższą starannością i poufnością
  • Jeśli podasz swoje dane, możemy się z Tobą skontaktować w celu uzyskania dodatkowych informacji i poinformowania o wyniku sprawy
  • Nie poniesiesz żadnych konsekwencji za zgłoszenie dokonane w dobrej wierze
  • Wszystkie zgłoszenia są analizowane przez wyznaczony zespół
 

Możesz zgłosić problem, wypełniając poniższy formularz. Aby zachować anonimowość, pozostaw pola Imię, Email i Telefon puste.

Report a Concern