W ColliCare prowadzimy działalność zgodnie z najwyższymi standardami uczciwości. Mamy zerową tolerancję dla wszelkich form korupcji, łapownictwa i nieetycznych praktyk biznesowych.

Korupcja podważa zaufanie, zniekształca rynek i osłabia uczciwą konkurencję. Dlatego aktywnie przeciwdziałamy jej występowaniu — zarówno wewnątrz naszej organizacji, jak i we współpracy z partnerami, agentami i dostawcami.

 
 

Zero tolerancji dla korupcji — działamy uczciwie i przejrzyście

  • Zero tolerancji dla łapówek i korupcji we wszelkiej formie
  • Jasne wytyczne zawarte w naszym Kodeksie Etyki i Kodeksie Etyki dla Dostawców
  • Szkolenia i działania edukacyjne dla pracowników
  • Mechanizmy zgłaszania nieprawidłowości — bezpieczne i anonimowe

Podejście oparte na ryzyku

Oceniamy ryzyko korupcji w obszarach takich jak:

  • operacje celne i graniczne
  • korzystanie z usług agentów i pośredników zewnętrznych
  • procesy zamówień i przetargów
  • działalność biznesowa w krajach wysokiego ryzyka

Nasze podejście obejmuje kontrole wewnętrzne, należytą staranność i regularne oceny narażenia na ryzyko w całej naszej działalności.
 

Przejrzystość i odpowiedzialność

Promujemy kulturę, w której zachęca się do zabierania głosu. Podejrzenia o niewłaściwe postępowanie można zgłaszać za pośrednictwem naszego wewnętrznego kanału zgłaszania nieprawidłowości.

Wszystkie zgłoszone obawy są traktowane poufnie i rozpatrywane zgodnie z procedurami wewnętrznymi.

 

 
Sonnie Førrisdahl

Sonnie Førrisdahl

Sustainability Manager